Chiar daca afacerea ta nu vinde nimic online, un site web bun a devenit un must-have in ziua de astazi. Site-ul tau va fi adesea primul loc in care clientii cauta informatii despre compania ta. In plus, atunci cand cauta anumite produse sau informatii, cei mai multi oameni de bazeaza pe Internet. Un site web prost – sau chiar mai rau, un site inexistent – ii va face pe oameni sa se gandeasca de doua ori inainte de a apela la serviciile tale. Un site bun este absolut esential in ziua de azi! Iata cateva motive pentru care ai nevoie de un site bun:
Clientii tai sunt online
Chiar daca afacerea ta nu este inca prezenta in mediul online, clientii tai potentiali folosesc internetul pentru a face cumparaturi si pentru a afla mai multe despre o afacere. Daca nu te pot gasi, poti pierde clienti in fata concurentilor. Trebuie sa fii acolo unde sunt clientii tai!
Un site web bun este usor de gasit pe motoarele de cautare si ocupa un loc bun in rezultatele cautarilor. Dar pentru a avea un site bun, trebuie sa colaborezi cu o agentie de web design cu experienta in domeniu. Site-ul tau web ar trebui sa fie, de asemenea, atractiv din punct de vedere vizual si usor de navigat. Vizitatorii ar trebui sa poata gasi ceea ce cauta fara sa deruleze mult sau sa faca clicuri repetate pentru a ajunge unde trebuie.
In cazul in care concurentii tai au un site modern si profesional, in timp ce al tau este greu de utilizat si in mod clar nu a fost atins de ani de zile, la cine crezi ca vor apela pentru ceea ce au nevoie? Ia in considerare angajarea unui dezvoltator web daca nu ai experienta pentru a crea un site eficient.
Poti ajunge pe piete noi
Un site web este un instrument important chiar daca ai destui clienti si nu cauti altii noi. Ce se intampla daca pierzi un client principal? Un site te poate ajuta sa atragi noi parteneriate. Urmarirea datelor privind vizitele tale web te poate ajuta, de asemenea, sa intelegi mai bine piata.
Este un marketing rentabil
Internetul ofera posibilitatea de a face marketing relativ ieftin. Un site web este ca un reprezentant de vanzari care este prezent 365 de zile pe an. Iar un site bun poate face ca o companie mica sa arate ca un jucator important in domeniul in care activeaza.
Puterea marketingului online este data si de informatiile pe care le obtii atunci cand vizitatorii vin pe site-ul tau. Acesta iti permite sa vezi de unde vin vizitatorii, ce retele de socializare folosesc si, astfel, iti ofera posibilitatea de a-ti ajusta eforturile pentru a viza clientii mai eficient. De aceea, este important sa monitorizezi continuu traficul pentru a vedea ce continut primeste cea mai mare atentie si pentru a-ti optimiza eforturile in consecinta.
Poti atrage si clientii utilizatori de dispozitive mobile
Nu este suficient in zilele noastre doar sa fii online. Site-ul tau are nevoie, de asemenea, de o versiune pentru dispozitive mobile. Adica este necesar sa aiba un design responsive. Exista sanse mari ca foarte multi clienti sa te caute folosind un dispozitiv mobil, nu un desktop. Iar motoarele de cautare plaseaza mai sus in rezultatele cautarilor site-urile daca au o versiune mobila.