0785 888 118
office@sicmedia.ro

Optimizare SEO

Optimizare seo cu rezultate dovedite.

Optimizarea SEO reprezinta totalitatea factorilor care face un site sa avanseze in pozitionarea motoarelor de cautare si este cu siguranta cea mai buna metoda de promovare pe termen indelungat.

Lucram constant la imbunatariea strategiilor de optimizare pentru a-ti putea oferi pozitionari de top in motoarele de cautare.

Am obtinut rezultate remarcabile pentru clienti importanti
WALTRANS
USI
DMT
zgr

Avantajele Optimizarii SEO

Optimizarea pentru motoarele de cautare ( SEO ) presupune un proces care nu se termina intr-un anumit punct si care ne ofera rezultate pe termen indelungat.

Chiar si cand ne atingem scopul si ajungem in topul cautarilor, trebuie sa mentinem site-ul optimizat si in trend cu schimbarile algoritmilor.

Sunt mai multe avantaje pe care le aduce prezenta in topul cautarilor

Trafic Mare
Trafic Mare
Cel putin 94% din cei care folosesc internetul apeleaza la un motor de cautare
Google in top
In Romania Google este motorul folosit in peste 95% din cazuri, iar la nivel mondial in peste 68%
35%
Rata de clic

Prima pozitie din rezultatul cautarilor Google (desktop) are o rata de clic de cel putin 35%

Conversie
Conversie
Inainte de a achizitiona un produs, peste 80% din utilizatori il cauta in mediul online
SIC MEDIA

Agentie optimizare SEO

Cu siguranta iti doresti pozitionari in google pentru ca afacerea ta sa profite de traficul provenit in mod organic.

Din acest motiv, la sicmedia , avem in echipa specialisti SEO care inteleg nevoile afacerii tale si sunt capabili sa obtina rezultatele dorite.

SEO on-page

In aceasta etapa a optimizarii, ne focusam toata atentia asupra performantei website-ului

Optimizare Off-Page

Ne ocupam de a crea cat mai multe backlink-uri de calitate intr-un mod cat mai natural

Monitorizare si analiza

Oferim clientilor rapoarte detaliate cu privire la evolutia cuvintelor cheie targetate si al altor indicatori importanti.

Strategie link building consistenta !

Ne mandrim cu faptul ca suntem o agentie SEO care poate oferi servicii la un nivel performant.

Avem contracte de colaborare cu cele mai importante trusturi de presa atat din Romania, cat si din Europa Centrala si de Est.

dior
l'oreal
louis vuitton
pixfort
burberry
hermes
lancome
chanel

Lasam cifrele sa vorbeasca !

Am reusit sa obtinem performante insemnate dea lungul timpului !

+0K
Cuvinte Pozitionate in Prima Pagina Google
+0
Proiecte SEO in desfasurare
0k
Investiti in campaniile SEO desfasurate
+0
Colaboratori cu experienta in domeniu

Doriti sa ajungeti in top ?

Pozitionarea in topul google al site-urilor poate fi factorul decisiv in evolutia unui business fata de competitorii sai.
Daca v-am convins de importanta optimizarii SEO, puteti incepe sa va depasiti concurenta colaborand pentru optimizarea cu agentia SICMEDIA

Ce spun clientii nostri
Cateva cuvinte de la clientii nostri despre serviciile de optimizare SEO oferite de sicmedia

SEO chiar este cea mai puternica strategie de marketing digital si vom explica in continuare de ce, astfel incat fiecare persoana sa inteleaga motivele pentru care atunci cand isi fac un site web trebuie sa investeasca si in SEO.

SEO te ajuta sa ai mai multi clienti

Optimizarea SEO este cea mai puternica forma de marketing disponibila, deoarece iti expune mesajul in fata potentialilor consumatori care iti cauta serviciile. Daca te uiti la publicitatea traditionala, cum ar fi radioul, presa scrisa, televiziunea sau afisajele offline, obiectivul este de a transmite mesajul in fata unui numar cat mai mare de oameni in speranta ca cineva are nevoie de serviciile pe care le prestezi.

Unele industrii nu vor parasi niciodata publicitatea traditionala, cum ar fi marcile mari care valorifica gradul de constientizare a marcii si companiile locale care vand produse pe o piata limitata. Dar pentru majoritatea intreprinderilor locale, mici si mijlocii SEO este in prezent cea mai puternica forma de marketing online.

Nu doar ca iti vei prezenta mesajul potentialilor clienti, dar SEO iti permite chiar sa segmentezi acesti clienti si sa ai mesaje specifice pentru fiecare pe baza cuvintelor cheie folosite. De exemplu, poti avea o pagina pentru cei care cauta tricouri rosii, alta pentru cei care cauta pantaloni verzi si lista poate continua. Trebuie sa iti ajustezi campania in functie de traficul de cautare. Acest lucru iti permite sa ai controlul asupra mesajelor care sunt livrate consumatorilor atunci cand cauta ceva. Acelasi lucru este valabil si pentru bloguri.

Utilizand corect SEO, poti include apeluri la actiune pe site-ul tau web, formulare de contact, numere de contact si analize de date care arata ca X persoane intra pe site-ul tau, iar X persoane au apelat la diferite formulare sau au folosit diferite numere de telefon de pe site.

Vizibilitate si clasamente

Una dintre cele mai importante functii ale SEO este cresterea vizibilitatii, ceea ce inseamna ca este mai usor pentru potentialii clienti sa te gaseasca atunci cand cauta ceea ce ai de oferit. Vizibilitatea este direct legata de pozitia pe care site-ul este clasat.

Cu cat te pozitionezi mai sus intr-o pagina cu rezultate ale motorului de cautare (SERP), cu atat este mai probabil ca potentialii clienti sa te vada si sa intre pe site. Cu cat campaniile de SEO sunt mai eficiente, cu atat este mai buna vizibilitatea, ceea ce este deosebit de important atunci cand iei in calcul faptul ca un sfert din utilizatorii de internet dau click doar pe primele rezultate.

Mai mult trafic

Cresterea traficului web este unul dintre obiectivele principale ale SEO. Cresti traficul atunci cand cresti vizibilitatea si clasamentul. Ia in considerare acest lucru pentru o clipa: aproape 33% din clickuri merg pe prima pagina de rezultate, iar primele cinci inregistrari obtin peste 75% din toate clickurile.

Daca vrei ca mai multi clienti sa iti gaseasca site-ul web printr-un motor de cautare, atunci ai nevoie de strategii SEO care sa te ajute sa te clasezi printre primele cinci pozitii si, in mod ideal, pe prima pozitie.

 

Directoarele de afaceri sunt moarte. Astazi, daca cineva cauta o afacere, va cauta intr-unul din cele doua locuri: prieteni si familie si Google. Daca poti transforma clientii in fani ai brandului pentru afacerea pe care o ai, atunci vei fi pe lista de recomandari a altor persoane. Google este marea provocare.

Din pacate, majoritatea companiilor nu sunt foarte sigure de unde sa inceapa atunci cand vine vorba de a ajunge in primele pozitii pe Google. Administratorii pleaca de la ideea ca atunci cand isi fac site, acesta este suficient pentru a obtine cele mai bune pozitii pe Google. In realitate, sunt mai multi pasi pe care ar trebui sa ii faci pentru a obtine astfel de rezultate.

Alege cuvintele cheie potrivite

Daca doresti sa atingi obiectivul de a ajunge in topul rezultatelor pe Google, ai nevoie de cele mai bune cuvinte cheie. Acesta este un proces extrem de individualizat. Daca ai o companie care are un magazin fizic sau un sediu in care lucrezi cu publicul, este bine sa te concentrezi pe cuvinte cheie geografice. Pe de alta parte, daca ai o afacere exclusiv online, selectarea cuvintelor cheie ar putea fi putin mai dificila. Vei dori sa gasesti cuvinte cheie care se potrivesc cu adevarat afacerii, dar care nu sunt atat de competitive incat sa faca imposibila clasarea. Pentru a afla care sunt cuvintele cheie care iti caracterizeaza afacerea, ar trebui sa colaborezi cu o agentie de web design si publicitate.

Elaboreaza o strategie de cautare locala

Asa cum am mentionat mai sus, o strategie axata pe locatie poate fi un obiectiv mult mai usor de atins, decat cel de a intra in clasamentul global al motoarelor de cautare. Aici intreprinderile cu sediul la nivel local pot avea un avantaj imens fata de alte companii.

Exista o serie de tactici pe care le poti folosi pentru a afisa site-ul atunci cand cineva efectueaza o cautare locala, inclusiv:

Utilizarea cuvintelor cheie geografice in titlurile paginilor, link-uri si in strategia de continut.

Crearea unei pagini pe Google maps.

Listarea in cataloagele de firme locale.

Concentreaza-te pe continut de calitate

Google a declarat de multa vreme ca obiectivul sau in furnizarea rezultatelor este acela de a oferi cautatorilor cele mai utile si relevante informatii posibile. Pe masura ce timpul trece, Google devine din ce in ce mai bun la indeplinirea acestui obiectiv. Crearea de continut de calitate inseamna multe lucruri diferite pentru multe persoane diferite, dar caracteristicile comune pe care ar trebui sa te concentrezi includ:

Continutul trebuie sa fie valoros. Asigura-te ca postezi continut care este cu adevarat util vizitatorilor. Acest lucru te ajuta, de asemenea, la generarea de linkuri, care ajuta la o mai buna clasare pe motorul de cautare.

Lizibilitate sporita. Asigura-te ca utilizezi o gramatica si o ortografie corecte. Afla cum sa produci continut bun pentru web – acest lucru poate inseamna paragrafe scurte, propozitii scurte si mult spatiu alb pe pagina.

Evita reclamele pop-up. Una dintre cele mai noi initiative Google este de a scadea clasamentul site-urilor care utilizeaza reclame pop-up. Daca nu generezi venituri semnificative din publicitatea de genul acesta, mai bine renunta la ele.

Ramai la curent cu tendintele Google, de asemenea, pentru a sti ce inteleg ei ca fiind continut de calitate. Acestia sunt primii pasi pentru a duce site-ul pe prima pagina din Google si fara ei este complicat de atins astfel de pozitii.

Daca SEO este atat de important pentru un brand si pentru un site web, care sunt strategiile pe care ar trebui sa le utilizeze designerii web pentru a obtine un site optimizat pentru SEO? Iata cateva strategii de luat in considerare.

 

Navigare usoara

 

Site-urile web vizeaza furnizarea de informatii despre produsele si serviciile tale catre potentiali cumparatori. Cercetarile indica faptul ca vizitatorii unui site web favorizeaza o platforma in care informatiile sunt usor de gasit. Deplasarea de la o pagina la alta ar trebui, de asemenea, sa fie usoara, naturala si fara probleme.

 

Cea mai buna strategie pentru a face navigarea mai usoara este sa furnizezi o harta a site-ului pe pagina principala. Permite vizitatorilor sa faca clic pe orice pagina din pagina de destinatie sau de pornire. O astfel de metoda te asigura ca utilizatorii vor avea acces usor la orice informatie.

 

Alege un domeniu compatibil cu SEO

 

Numele de domeniu ar trebui sa reflecte perceptia industriei si cautarile frecvente pe care le face piata tinta despre produsele tale. Daca site-ul web este despre software sau servicii IT, alege un nume de domeniu care sa reflecte serviciile IT. Publicul tinta se poate identifica cu marca ta online si, prin urmare, poate gasi site-ul tau web ca fiind mai fiabil.

 

Alege un nume de domeniu care iti permite sa te distingi in industrie. Numele ales ar trebui, de asemenea, sa fie unic, dar sa inspire increderea potentialilor clienti. Alege un nume care apare undeva in termenii cautati ori de cate ori publicul tinta cauta informatii despre industrie.

 

Adauga continut usor si captivant

 

Viteza de incarcare a unui site web este o parte importanta a oricarei strategii SEO. Va depinde de natura continutului disponibil pe site si de caracteristicile utilizate in proiectarea web. Un site web usor se incarca rapid pentru a oferi cea mai buna experienta de utilizare.

 

Utilizeaza un stil de scriere sau de prezentare a continutului care sa faciliteze cititorilor extragerea de informatii de pe site-ul tau web. De exemplu, utilizeaza titluri si subtitluri pentru a indica unde pot fi gasite informatii specifice. Oamenii petrec mai mult timp pe un astfel de site si se vor intoarce intotdeauna ori de cate ori au nevoie de mai multe informatii.

 

Site-ul este receptiv?

 

Utilizatorii de site-uri web acceseaza aceste platforme utilizand o serie de gadgeturi. Acestea variaza de la telefoane la laptopuri si computere desktop. Cu toate acestea, au mai multe sisteme de operare si limbaje de codare. Site-ul tau web trebuie sa permita accesul prin aceste numeroase dispozitive fara a pierde integritatea informatiilor capturate.

 

Este deosebit de important sa creezi un site web compatibil cu dispozitivele mobile. Cercetarile indica faptul ca mai multi utilizatori de internet acceseaza site-uri web de pe mobil, decat de pe alte gadgeturi traditionale. Un site web care nu este compatibil cu dispozitivele mobile va pierde teren in fata concurentei.

 

Conectarea la retelele sociale

 

Adauga optiuni pe site-ul web care permit conectarea la social media. Social media este un instrument excelent de publicitate si implicare. Te va ajuta sa directionezi mai mult trafic catre site-ul tau web, rezultand o vizibilitate sporita si sanse crescute de a vinde.

 

Retelele sociale ofera o varietate de optiuni pentru a-ti diversifica continutul. Unele te ajuta sa-ti promovezi afacerea folosind imagini, in timp ce altele sunt destinate utilizarii grele a textului. Exista platforme de socializare pentru videoclipuri si continut cu text scurt. Varietatea in social media te ajuta, de asemenea, sa ajungi la o gama mai larga de audiente. Astfel, vei putea servi toti clientii prin canalul lor preferat.

 

Adauga continut proaspat in mod regulat

 

Motoarele de cautare adora continutul proaspat. Vor observa si vor clasa mult mai bine articolele noi decat pe cele vechi. Publicul tau tinta cauta, de asemenea, informatii noi de fiecare data cand face clic pe site. Daca utilizatorii gasesc aceleasi pagini vechi la fiecare clic, dorinta lor de a da vizita site-ul tau va disparea.

 

Angajeaza scriitori profesionisti pentru a crea informatii noi si captivante. Ai putea sa imbunatatesti si sa rotesti articolele vechi pentru a adauga noi detalii si pentru a va reimprospata modul de prezentare. Continutul nou ofera site-ului tau un aer proaspat si il face atractiv pentru clientii potentiali.

 

Utilizeaza legaturi interne si externe

 

Linkurile interne si externe construiesc increderea site-ului tau web. Acestea actioneaza ca o sustinere a continutului si a marcii tale. Fiecare tip de link ofera avantaje speciale.

 

Linkuri interne – conecteaza diferite pagini de pe acelasi site web. Este un mod de a introduce vizitatorul in alte pagini de pe site-ul tau. Acestea vor creste timpul petrecut de un vizitator pe site, vor spori angajamentul si vor creste sansele de vanzare.

 

Linkuri externe – linkurile externe ofera motoarelor de cautare impresia ca pagina ta este de incredere. Vizitatorii vor considera, de asemenea, pagina ta ca fiind valoroasa, deoarece este conectata la resurse utile online. Foloseste link-uri cu masura si profesionalism. Unele link-uri sunt considerate neprofesionale si vor duce la penalizari. Cititorul trebuie sa gaseasca valoare in linkuri, altfel isi va pierde rapid interesul.

 

Angajeaza un expert SEO care sa lucreze pe site-ul tau web si sa te ghideze in strategia de marketing digital. Urmareste ce face concurenta ta online si schimba planurile pe parcurs. O strategie SEO de succes trebuie sa faca marca ta sa fie unica. Publicul tinta se va identifica mai usor cu marca ta daca reusesti sa te diferentiezi de concurenta.

Exista mai multe avantaje pentru care ar trebui sa lucrezi cu profesionisti in SEO in momentul in care vrei sa-ti optimizezi site-ul pentru motoarele de cautare. Iti prezentam mai multe beneficii pe care o agentie de publicitate ti le poate oferi si modul in care profesionistii din acest domeniu iti pot influenta afacerea.

O agentie de marketing te ajuta sa-ti imbunatatesti pozitia in clasamentul motorului de cautare

O companie SEO in care lucreaza exclusiv persoane cu experienta te va ajuta sa te clasezi mai sus in rezultatele motorului de cautare. In acest sens se vor folosi cele mai moderne strategii si instrumente, iar compania SEO stie exact de ce anume ai nevoie pentru ca site-ul sa fie imbunatatit. Pentru a face totul si mai atractiv pentru motoarele de cautare, asa cum este Google, o agentie SEO te va ajuta sa determini care sunt cele mai bune cuvinte cheie in functie de care ar trebui sa incerci sa-ti indexezi site-ul web.

O agentie de marketing online te ajuta sa imbunatatesti calitatea traficului de pe site-ul web

Pe langa faptul ca vei reusi sa te pozitionezi mai bine in motorul de cautare, cu ajutorul unei agentii de marketing online vei putea sa cresti si calitatea traficului care ajunge pe site. Daca site-ul se indexeaza pe cuvinte cheie si expresii relevante pentru oferta de produse si servicii, atunci traficul care vine pe site este mult mai relevant. In cazul in care reusesti sa aduci trafic relevant pe site, vor creste si sansele de a influenta mai mult conversiile. Lucrul acesta se va datora faptului ca persoanele care ajung pe site sunt mult mai susceptibile de a fi interesate de produsele sau serviciile pe care le oferi.

Agentiile de marketing online ofera rezultate masurabile

O alta metoda prin care o companie de SEO iti poate ajuta afacerea sa creasca este cu ajutorul rezultatelor masurabile. Comparativ cu anumite tactici traditionale de marketing, SEO poate sa fie contorizat si urmarit usor in fiecare pas al campaniei. Solicitand agentiei de marketing online un raport lunar de analiza, vei putea intelege mult mai bine modul in care serviciile SEO ofera o anumita valoare afacerii pe care o ai.

Serviciile SEO includ mai multe procese implicate in optimizarea unei pagini web. Toate aceste servicii sunt facute de companiile SEO pentru clientii lor si sunt destinate pentru a obtine anumite pozitii de rang inalt in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare. Dar pentru a se obtine astfel de rezultate este foarte important ca site-ul sa fie modificat astfel incat motoarele de cautare sa il claseze mai sus pe anumite cuvinte cheie.

O agentie de marketing online te ajuta sa vinzi mai mult

Pentru ca vei fi pozitionat mai bine in rezultatele cautarilor online, vei avea mai multi vizitatori interesati de produsele si de serviciile pe care le oferi, ceea ce va duce de fapt la mai multe vanzari si la o rata de conversie buna. Desigur, totul depinde de modul in care iti prezenti informatiile si in care convingi vizitatorii ca esti cea mai buna alegere, dar si in acest caz, tot o agentie de marketing te va ajuta.

Afla mai multe..
Intrebari frecvente

Va prezetam raspunsurile celor mai fregvente intrebari ale clientilor cu privire la procesul de optimizare seo.

De regula rezultatele optimizarii devin vizibile dupa apriximativ 6 - 8 luni, insa optimizarea SEO este in sine un proces de lunga durata ce necesita continuarea optimizarii si urmaririi concurentei chiar si dupa ce site-ul ajunge in pozitii de top.

Preturile le stabilim in urma unei analize in detaliu a concurentei, dupa ce stabilim obiectivele campaniei.  De regula, pentru campaniile care au o concurenta medie costurile lunare se situeaza intre 300 - 500 euro, iar pentru nisele cu o concurenta ridicata si obiective nationale sau internationale bugetul poate depasi 1000 euro lunar.

Colaboram cu peste 300 de trust-uri media de notorietate si bloggeri ce pot influneta popularitatea brand-ului si pozitionarea site-ului prin adaugarea comunicatelor de presa si advertorialelor special create.

Daca mai aveti si alte intrebari cu privire la procesul de optimizare, costuri sau etapele optimizarii, va stam la dispozitie prin metodele de contact afisate pe site.