Importanta publicitatii platite pe platformele de socializare

Publicitatea cu plata pe retelele sociale este foarte diferita de publicitatea traditionala. Big data si invatarea automata iti permit sa gasesti, sa vizezi si sa ajungi cu usurinta la public. Fiecare platforma este conceputa pentru a facilita obiectivele afacerii, cum ar fi constientizarea marcii, generarea de clienti potentiali, traficul pe site-ul web si multe altele. Poti accesa chiar si analizele native pentru informatii despre cum sa imbunatatesti performanta campaniei tale de publicitate pe retelele sociale.

Cu ajutorul promovarii platite te adresezi unui numar mai mare de potentiali clienti

Publicitatea pe retelele sociale ofera marcii tale vizibilitate instantanee. Postarile de la prieteni si familie primesc acum prioritate, astfel incat acoperirea organica pe retelele sociale scade constant – in special pe Facebook. Cu toate acestea, reclamelor platite li se garanteaza un loc in feedul utilizatorului. In acest sens, tot ce trebuie sa faci este sa targetezi corect informatia de pe retelele de socializare si ad-urile astfel incat sa ajunga la publicul cu adevarat interesat de serviciile prestate.

Poti folosi orice buget pentru ad-uri platite

Publicitatea platita pe retelele sociale este un mod rentabil de a promova afacerea. Fiecare platforma utilizeaza modelul de plata pay-per-click (PPC). Aceasta inseamna ca platesti numai daca utilizatorul actioneaza. Spre deosebire de publicitatea conventionala, acest lucru iti permite sa fii mai eficient. Dupa cateva click-uuri pe anunturi, iti poti rafina usor campania, tinand cont de publicul care raspunde la ad-uri si care este interesat de campaniile tale.

Te poti adresa doar publicului care conteaza

Publicitatea platita pe retelele de socializare iti ofera un control complet asupra persoanelor care vad anuntul. Fiecare platforma ofera o multime de parametri de directionare. Dincolo de datele demografice de baza ale utilizatorilor, poti alege dintre factori psihografici precum interese, hobby-uri, tipuri de personalitate si multe altele.

De asemenea, Facebook iti permite sa atragi persoanele care ti-au vazut deja site-ul. Pur si simplu instaleaza pixelul de retargeting Facebook pe site-ul tau, iar vizitatorii anteriori vor vedea anunturi de la compania ta in fluxul lor de stiri. Daca nu stii cum sa faci asta, o agentie de publicitate te poate ajuta sa implementezi corect aceasta optiune.

Poti mari popularitatea brandului

Publicitatea pe retelele sociale este un mod rentabil de a crea expunere pentru brandul tau. Daca afacerea ta apare in fluxul de stiri in mod regulat, oamenii vor incepe sa te recunoasca. Recunoasterea iti va spori credibilitatea, in plus va stimula implicarea si comportamentul de cumparare.

Ia in considerare ca 80% dintre utilizatorii platformelor urmaresc cel putin un brand pe Instagram. Din acest grup majoritar, cel putin 30% dintre utilizatori au achizitionat un produs pe care l-au descoperit pe Instagram.

Poti imbunatati tehnicile de marketing de continut

Social media este o modalitate ideala de a distribui cel mai bun continut. Potrivit Sprout Social, 73,4% dintre utilizatori urmaresc un brand deoarece sunt interesati de produsul sau serviciul sau. Creste curiozitatea adeptilor tai cu un continut educational care ii va transforma pe vizitatori in clienti potentiali.

In afara de a atrage atentia asupra canalului, distribuirea de continut te va ajuta sa conduci trafic web, sa stimulezi implicarea pe retelele de socializare si sa imbunatatesti rentabilitatea investitiei in marketingul de continut.