Site-urile de prezentare sunt pentru orice tip de afacere sau proiect. Ele sunt foarte ușor de realizat, dar trebuie să îndeplinească mai multe criterii și condiții de care utilizatorii de internet țin cont. După cum îi spune și numele, acest tip de site trebuie să prezinte cu exactitate natura proiectului, cele mai importante detalii despre afacere sau proiect și să aibă, obligatoriu, o pagină de contact, în caz de parteneriate sau solicitare de mai multe detalii. Este o necesitate ca activitatea ta să fie prezentă în mediul online din mai multe motive, cel mai important dintre ele fiind numărul mare de utilizatori care caută serviciile de care ei au nevoie în acest mediu.

Cum să fac un site de prezentare?

  1. Poți apela la un CMS des folosit

Printre cele mai folosite platforme pe care se construiesc site-urile de prezentare sunt și WordPress și Blogger. Primul este un serviciu mai complex, cu foarte multe posibilități de dezvoltare și exploatare, în timp ce al doilea este un serviciu oferit de Google, foarte ușor de utilizat și indexat. Majoritatea site-urilor sunt făcute pe WordPress, acolo unde cu mai multe module, site-ul prinde un contur plăcut și apreciat de cei care construiesc sau doar vizitează astfel de proiecte online.

WordPress se poate instala cu ușurință pe orice hosting, majoritatea găzduirilor având această opțiune chiar în CPanel. Template-urile pentru diferite site-uri pot fi găsite cu ușurință chiar direct din platformă sau pot fi descărcate de pe internet, ca mai apoi să fie uploadate. De cele mai multe ori, update-urile sunt anunțate pe acest CMS și sunt simplu de făcut.

Blogger este un serviciu de la cei de la Google, site-urile construindu-se foarte ușor și pot fi administrate la fel de simplu. Template-urile se găsesc pe site-urile dedicate Blogger, iar indexarea conținutului de pe astfel de site-uri se face cu rapiditate, crawlere-le de la Google acordând prioritate serviciilor lor.

Pe forumurile de specialitate sunt foarte multe persoane și firme care se ocupă zilnic cu construirea de noi site-uri de prezentare. Aceștia pot finaliza proiectul tău online în doar câteva zile, în funcție de complexitatea cerințelor tale. De cele mai multe ori, prețurile nu sunt deloc piperate, tocmai din cauza faptului că sunt foarte multe variante la care poți apela atunci când vine vorba de a bate palma cu un webmaster priceput.

Este important ca atunci când alegeți să lucrați cu o firmă de marketing sau un freelancer să analizați cu atenție și portofoliul acestuia. Dacă printre proiectele finalizate este și un site de prezentare din domeniul tău de activitate, poți să analizezi cu atenție modul în care acesta a lucrat și site-ul per total. Numărul de pagini, conținutul site-ului, design-ul și viteza de încărcare sunt doar câteva aspecte care trebuiesc urmărite când analizăm un proiect online.

La fel ca în cazul din punctul 2, multe firme și freelanceri construiesc site-uri pe diferite domenii de activitate, fără să publice conținut text pe ele și le vând firmelor din nișa respectivă ca mai apoi să fie definitivate în funcție de preferințele clientului.

Atât timp cât în mediul online este o sursă de informare pentru majoritatea potențialilor tăi clienți, faptul că tu nu ești prezent în acest mediu este un dezavantaj enorm pentru tine și un avantaj pentru cei care sunt bine pregătiți în mediul online, chiar dacă tu oferi, poate, servicii mult mai bune decât concurența ta. PR-iștii spun că 90% din afacerea ta stă în publicitate și în modul în care tu știi să vii înaintea clientului tău. Prezența ta online poate face din afacerea pe care o conduci una de succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *