In zilele de astazi toate firmele importante au apelat la optimizare Seo astfel incat sa ajunga la un numar cat mai mare de utilizatori de Internet. Cu ajutorul promovarii Seo, acestia atrag clienti si potentiali dezvoltatori si parteneri de business, iar compania se va putea dezvolta rapid si organic. Asadar, optimizarea Seo este mult mai importanta decat ai crede, insa va trebui efectuata de catre o persoana care are experienta in acest domeniu, astfel incat sa fie evitate cele mai comune greseli.

In cazul in care ai inceput primul tau business de marketing online si doresti sa ajuti firmele sa fie promovate prin optimizare SEO, tot ceea ce trebuie sa faci este sa intelegi care sunt cele mai frecvente greseli si sa incerci pe cat posibil sa le eviti. Astfel, in acest articol iti vom oferi o lista cu cele mai intalnite erori pe care un expert seo le poate intampina.

Link-urile

In momentul in care doresti sa promovezi o firma online, pentru inceput va trebui sa verifici daca link-urile functioneaza. Astfel, incearca sa dai click pe fiecare link pentru a te asigura ca nu apar erori. In cazul in care link-urile nu functioneaza, va trebui sa iei legatura imediat cu administratorul business-ului si sa ii prezinti problema. Daca vei folosi link-uri care prezinta diferite erori, firma va avea de suferit, iar intreaga campanie de promovare online va fi un esec.

De altfel, o alta problema des intalnita in momentul in care sunt folosite este legata de greselile de tastare. In urma tastarii gresite a unui link, campania ta SEO va putea face trimitere catre o pagina web care nu mai exista sau, in cele mai nefericite cazuri, catre site-ul web al concurentei. Asadar, va trebui sa fii foarte atent in momentul in care utilizezi link-urile.

Repetarea

Daca doresti ca firma respectivului client sa creasca organic, tot ceea ce trebuie sa faci este ca textele scrise de tine sa fie cat mai naturale. Asadar, incearca sa ajungi la limita de cuvinte scriind diferite informatii utile, dar care sa nu se repete.

Dupa ce te-ai asigurat ca toate link-urile functioneaza perfect, incearca sa compui o lista cu informatiile pe care doresti sa le scrii. Incearca pe cat posibil sa nu repeti titluri, link-uri sau blocuri de text, deoarece exista posibilitatea ca userii sa treaca rapid peste textele scrise de tine si sa nu acorde prea mare importanta campaniei SEO pe care o desfasori.

Cuvintele cheie

In functie de reach-ul din online, majoritatea marketerilor folosesc diferite cuvinte cheie. Acestea nu au intotdeauna o forma perfecta si nici nu suna natural. Cu toate acesta, cuvintele cheie trebuie introduse in mod natural in text, astfel incat cititorul sa poata parcurge intregul articol rapid si usor. In cazul in care cuvantul cheie este folosit in mod articial si nu are legatura cu paragraful, exista posibilitatea ca anumiti utilizatori sa raporteze campania ta SEO.

Mai mult de atat, cuvantul cheie si tema articolului tau trebuie sa fie aceeasi. In acest mod, ii vei putea determina pe useri sa dea click pe link.