Ce reprezinta autoritatea unei pagini?

A avea un site web pentru afacere este un factor esential, dar, odata cu cresterea utilizatorilor de internet, cresc si asteptarile acestora. Asadar, noul tau site trebuie sa fie pe placul utilizatorilor pentru ca afacerea ta sa aiba succes.

Multi factori contribuie la clasarea site-urilor in motoarele de cautare, iar unul dintre acestia este Page Authority (PA). In acest articol, vom discuta despre ce este autoritatea paginii, cum afecteaza site-ul tau si cum poate fi verificata si imbunatatita.

Ce este autoritatea unei pagini?

Autoritatea unei pagini” Page Authority” (PA) este un scor dezvoltat de Moz care ofera sugestii cu privire la cat de bine se va clasifica o anumita pagina pe SERP. Scorul oricarei pagini web pentru SERP poate varia pana la 100, iar un scor ridicat poate imbunatati si rangul paginii. Zeci de factori contribuie la decizia autoritatii unei pagini web. Daca vorbim despre autoritatea domeniului, atunci exista un model de invatare automata care este utilizat pentru a identifica algoritmul care poate corela autoritatea paginii unui site web pe mii de SERP-uri.

Moz actualizeaza continuu algoritmul Page Authority si, prin urmare, scorul paginii poate de asemenea sa fluctueze din cand in cand. De obicei, metrica competitiva este luata in considerare pentru a determina performanta paginii si nu un punctaj concret. Cei care folosesc serviciul de verificare a paginii trebuie sa stie ca este semnificativ mai greu sa creasca scorul paginii de la 70 la 80 decat de la 20 la 30.

Unde poti verifica autoritatea paginii?

Exista multe platforme de SEO si de marketing online pe web care au un instrument de verificare PA. Cea mai de incredere platforma pentru verificarea PA si DA (Domain Authority – autoritatea domeniului) este Moz. Desigur, exista o multime de noi servicii SEO care apar in fiecare zi. Este mai bine sa il utilizezi pe cel care iti ofera cel mai exact scor.

Cum sa imbunatatesti autoritatea paginii?

Sunt mai multe procese care influenteaza direct autoritatea paginii, asadar este destul de dificil sa gasesti motivul exact al modificarilor de rang PA. Google include mai multe criterii pentru a-ti clasifica pagina si toate acestea iti afecteaza scorul. Dar, exista cateva metode popolare care s-au dovedit utile in cresterea autoritatii paginii si care sunt in continuare foarte importante:

1. Prezenta continutului proaspat

Scorul PA poate fi imbunatatit prin continut semnificativ si proaspat. Incerca sa creezi continut de inalta calitate, relevant pentru marca, produsul sau serviciul tau. Cu cat continutul este mai bun, cu atat exista mai multe sanse ca acesta sa fie impartasit de diversi utilizatori. Pentru a face site-ul popular incearca sa creezi continut care sa fie apreciat de utilizatori si care sa te ajute, in final, sa faci legaturi cu site-uri importante. Iata ce poti face:

  • Creaza continut interesant
  • Posteaza continut proaspat in fiecare zi
  • Asigura-te ca ai continut relevant si util
  • Asigura-te ca ai continut usor de citit

Una dintre cele mai mari greseli care sunt de obicei facute in afaceri este postarea de continut stufos care nu are nicio substanta. Este o greseala sa creezi continut doar pentru SEO si sa-l completezi doar cu cuvintele cheie relevante. Asadar, trebuie sa incerci sa creezi continut semnificativ care poate atrage cititori si care poate fi impartasit. Motoarele de cautare tind acum sa ofere o pozitie mai buna site-urilor cu continut nou si interesant, actualizat frecvent, detaliat, relevant si util, dar si usor de citit. De aceea, iti recomandam sa afli cum poti scrie continut care sa atrga utilizatorii si sa te ajute sa-ti atingi obiectivele de afaceri.

2. Castiga link-uri externe

Din mai multe motive, este important sa existe link-uri externe. Link-urile externe iti aduc mai multa audienta, iar brandul tau va avea o expunere mai buna. Drept urmare, vei obtine mai mult trafic pe site. Pentru a posta continutul pe alte site-uri cu autoritate crescuta, va trebui sa creezi continut semnificativ si de calitate. Iata care sunt sfaturile pentru acest lucru:

  • Creeaza continut de inalta calitate pentru site-uri externe
  • Promoveaza continutul prin intermediul retelelor de socializare
  • Pune link catre alte site-uri de inalta autoritate in postarile de pe blog
  • Scrie Guest Post

Avand informatii interesante pe pagini, nu numai ca atrage noi oameni care navigheaza pe site si asigura revenirea acestora, dar poate fi benefic si in construirea reputatiei astfel incat alte site-uri sa puna link-uri catre pagina ta. Aceste link-uri fac ca site-ul tau sa fie mai transparent si, atunci cand sunt utilizate corect, pot imbunatati traficul catre pagina ta. Este destul de greu ca alte site-uri importante sa te mentioneze pe paginile lor, totusi, daca postezi informatii utile iti cresti sansele ca cineva sa faca referire la pagina ta.

3. Utilizeaza imagini

Imaginile sunt foarte importante si pot afecta foarte mult calitatea si autoritatea paginii. Imaginile care au continut original iti pot aduce foarte multe avantaje. Unele dintre ele sunt enumerate mai jos:

  • Continutul devine lizibil
  • Imaginile pot fi partajate si placute cu usurinta
  • Imaginile pot imbunatati SEO
  • Uneori poate fi dificil sa citesti tot continutul sau o cantitate uriasa de text, dar imaginile pot fi partajate si citite rapid. De asemenea, Google apreciaza utilizarea imaginilor pe o pagina web.

Cu toate acestea, Google nu poate identifica imaginile care sunt utilizate pe pagina web pana cand nu vei folosi eticheta descriptiva ALT. Mai mult, daca utilizezi eticheta ALT, atunci ar trebui sa utilizezi cuvinte cheie SEO puternice in aceasta eticheta ALT, care poate fi gasita cu usurinta de Google si poate genera mai mult trafic in acest mod. Este important sa incluzi si un text descriptiv astfel incat imaginile sa poata fi gasite pe motoarele de cautare. Mai mult trafic catre imagini va genera mai mult trafic catre site-ul tau.

In timp ce exista si alti factori care continua sa joace un rol in autoritatea paginii, metodele de mai sus te vor ajuta sa mergi intr-o directie buna. Oricare ar fi site-ul sau produsul tau, trebuie sa incerci sa cresti traficul pentru a-ti atinge obiectivele de afaceri. Autoritatea domeniului si autoritatea paginii sunt doi dintre cei mai importanti factori pentru SERP.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *