In zilele de astazi multe companii si-au mutat activitatea in mediul online, datorita facilitatilor pe care acestea le obtin prin magazinele virtuale. Asadar, doar printr-un simplu click, clientii tai iti vor putea gasi magazinul mult mai rapid, chiar pe primele pagini ale motorului de cautare si vor putea alege toate produsele preferate. Clientii nu vor mai pierde timp pentru cumparaturi, deoarece viitorul tau magazin online le va indeplini toate cerintele, precum: produse listate corespunzator, specificatii, filtre utile si multe altele.

Cu toate acestea, magazinul tau online trebuie sa indeplineasca anumite criterii, pentru a atrage mai mult trafic si pentru a deveni popular in randul utilizatorilor de Internet. Printre toate aceste criterii se numara:

Incarare rapida

In urma unui simplu click, clientul se va astepta ca toate produsele sa fie incarcate rapid pe interfata. Cu cat timpul de asteptare si de incarcare este mai mare, cu atat clientii isi vor pierde rabdarea, iar in cele din urma vor parasi site-ul tau sau chiar vor lasa review-uri negative cu privire la acesta. Asadar, inainte de a lansa oficial magazinul online, asigura-te ca acesta se incarca rapid.

In primul rand, verifica pagina de home si meniurile. Daca acestea nu au o problema in ceea ce priveste incarcarea, este momentul sa testezi si alte sectiuni ale site-ului. Poti incepe prin a da click pe fiecare categorie si subcategorie in parte. De altfel, testul tau se poate incheia prin utilizarea filtrelor, iar in cazul in care si acestea functioneaza perfect, inseamna ca ai un magazin online care poate fi lansat si promovat.

Interfata moderna

In momentul in care urmeaza sa lansezi un magazin online, va trebui sa acorzi atentie si interfetei acestuia. In primul rand, aceasta trebuie sa fie moderna si usor de accesat. Daca tu esti persoana care configureaza site-ul, iti recomandam sa optezi pentru un design cat mai simplu, care prezinta meniuri clare, cu subcategorii interesante, dar si filtre relevante pentru produsele pe care le comercializezi. In acest mod, utilizatorii pe care ii atragi vor putea sa foloseasca interfata mult mai usor, fara a le crea probleme sau disconfort. De altfel, o interfata moderna si simpla te va ajuta si la cresterea numarului de produse comercializate. Clientii tai vor putea gasi toate produsele de care au nevoie in cel mai scurt timp, iar numarul comenzilor va creste destul de rapid.

Design responsive

De altfel, in momentul in care creezi un magazin online, va trebui sa te gandesti si la designul acestuia. In primul rand, ia in calcul faptul ca utilizatorii folosesc mai multe tipuri de device-uri pentru a naviga pe Internet, iar printre acestea se numara smartphone-urile, tabletele, laptopurile si desktopurile. Pentru a oferi o experienta minunata tuturor clientilor tai, indiferent de device-ul pe care il folosesc pentru a accesa magazinul online pe care il detii, poti crea un magazin online care are un design responsive. In acest mod, toti clientii tai vor putea vizualiza acelasi site care prezinta aceleasi caracteristici si produse, chiar daca vor folosi dispozitive diferite.