Sunt foarte multe firme care isi pun aceasta intrebare si numerosi administratori care decid sa se ocupe personal de promovarea pe platformele populare. In realitate insa, cea mai buna alegere ar fi sa lucrezi cu o companie de marketing online care sa te ajute sa te promovezi pe aceste platforme si care sa stie exact ce anume trebuie sa faci. Retelele sociale pentru afaceri nu mai sunt optionale. Este un mod esential de a ajunge la clientii tai si de a obtine informatii valoroase despre modul in care acestia reactioneaza, raportat la produsele si serviciile oferite.
Care sunt avantajele utilizarii retelelor sociale pentru afaceri? Ia in considerare faptul ca acum exista peste 4,2 miliarde de utilizatori activi de social media pe tot globul.
Daca nu profiti de retelele de socializare in cadrul strategiei tale de marketing digital, pierzi un mod rapid, ieftin si eficient de a ajunge la aproape jumatate din populatia lumii.
Cu ajutorul retelelor de socializare poti creste popularitatea brandului
Cu peste jumatate din populatia lumii care utilizeaza social media, platformele precum Facebook, Instagram sau Twitter sunt un loc natural pentru a ajunge la clienti potentiali noi. Crezi ca oamenii se conecteaza doar cu marci pe care le cunosc deja pe social media? Ia in considerare faptul ca 83% dintre utilizatorii Instagram spun ca descopera produse noi pe platforma.
Cu ajutorul retelelor de socializare poti avea relatii mai apropiate cu publicul tinta
Abilitatea de a crea conexiuni umane reale (momente de relatie semnificative) este unul dintre beneficiile cheie ale retelelor sociale pentru afaceri. In acest sens, trebuie sa gasesti cea mai buna forma de prezentare a tuturor informatiilor astfel incat sa poti obtine cele mai bune solutii pentru tine.
Autenticitatea creeaza incredere. La randul sau, increderea creeaza receptivitate la marketing si conduce spre noi achizitii de produse si servicii. Si socialul este cel mai bun loc pentru a deveni real!
Arata cum implementezi valorile marcii, cum functioneaza produsul tau in viata reala si cum pui pe primul loc interesele angajatilor si clientilor.
Cu ajutorul retelelor de socializare poti sa iti stabilesti brandul ca lider pe piata
Oamenii cauta branduri pentru informatii si solutii si nu exista un loc mai bun pentru a raspunde acestei nevoi, decat social media. Indiferent in ce industrie se afla afacerea pe care o ai, retelele sociale ofera oportunitatea de a-ti stabili marca ca lider si sursa de acces pentru informatii despre subiecte legate de nisa in care activezi. LinkedIn este o retea excelenta pe care sa te concentrezi atunci cand iti propui sa iti stabilesti leadershipul.
Esti prezent acolo unde este si publicul tau
70% dintre utilizatorii de social media se conecteaza la conturile lor cel putin o data pe zi, potrivit unui studiu realizat in 2021 de Pew Research Center, iar multi oameni (49%) recunosc ca verifica platformele de mai multe ori pe zi. Prin urmare, daca existi pe aceste platforme, este mai usor sa ajungi vizibil si sa fii accesat, sa iti fie citite articolele si sa iti stabilesti o pozitie buna, raportat la clientii tai.