5 tehnici SEO pentru cresterea traficului organic in 2021

5 tehnici SEO pentru cresterea traficului organic in 2021

Ai acoperit deja elementele de baza si cauti acum tehnici SEO care sa te ajute sa duci traficul organic al site-ului tau la nivelul urmator in 2021? Cand lansezi un site pentru prima data (sau abia ai inceput sa inveti SEO), exista o serie intreaga de elemente de baza pe care trebuie sa le ai la dispozitie. Este vorba despre elemente precum:

  • Cercetarea cuvintelor cheie
  • Optimizarea etichetelor de titlu si meta-tag-urilor (metaetichetelor)
  • Crearea de continut optimizat

Dar care este pasul urmator? Poate ca nu esti gata sa te scufunzi in tactici SEO avansate si trebuie sa lasi aceste aspecte pe mana specialistilor in optimizare SEO, dar trebuie totusi sa ai o crestere semnificativa a vizibilitatii organice si a traficului rezultat. Pentru a te ajuta, vom impartasi 5 tehnici SEO care pot contribui la cresterea performantelor site-ului si care te pot ghida pas cu pas in executarea corecta a metodelor de promovare a site-ului.

Mai jos sunt tehnicile carora ar trebui sa le acorzi atentie pentru a creste traficul organic al site-ului tau in 2021. Nu sunt singurele tactici SEO pe care va trebui sa le utilizezi, dar aceste tehnici ar trebui sa constituie o parte esentiala a strategiei tale de optimizare. Daca reusesti sa implementezi fiecare dintre aceste tehnici, vei putea lucra la imbunatatirea vizibilitatii si a traficului site-ului tau.

1. Gaseste cele mai performante pagini ale concurentilor tai

Cu cat stii mai multe despre strategia SEO a concurentilor tai, cu atat propriul tau site poate functiona mai bine. Cand iti faci timp pentru a afla ce functioneaza pentru site-urile web cu care concurezi pe SERP, poti duce analiza la nivelul urmator si poti intelege de ce aceasta abordare functioneaza inainte de a utiliza anumite tehnici.

Un punct de plecare eficient este sa gasesti cele mai performante pagini ale concurentilor tai, astfel incat sa iti poti face o idee despre locul din care provine traficul lor organic. Analizarea paginilor de top ale concurentilor tai te poate ajuta sa vezi lucruri precum:

  • diferenta de continut / cuvinte cheie
  • un decalaj de link-uri
  • oportunitate de a-ti imbunatati continutul existent
  • canibalizare de cuvinte cheie

Gandeste-te la acest lucru ca o oportunitate sau o scurtatura pentru a afla mai multe despre activitatea concurentilor tai, mai degraba decat sa incepi cu cercetarea cuvintelor cheie.

Acest lucru functioneaza deoarece te ajuta sa-ti concentrezi eforturile la nivel de pagina, mai degraba decat la un anumit nivel de cuvant cheie. Acest exercitiu te poate ajuta, de asemenea, sa gasesti alte site-uri web care concureaza cu al tau, pe care probabil nu le-ai considerat a fi concurente pana la momentul respectiv.

2. Abordeaza o strategie de continut utilizand o analiza a lipsei de cuvinte cheie

Cand vine vorba de crearea unei strategii de continut, te vei concentra pe doua domenii principale:

  • Optimizarea continutului existent
  • Crearea de continut nou

In timp ce optimizarea continutului existent este adesea cel mai eficient punct de plecare (la urma urmei, este mai usor sa vezi castigurile din imbunatatirea continutului deja indexat), majoritatea site-urilor web vor ajunge la o etapa in care si-au optimizat tot continutul existent. In acest moment, eforturile tale ar trebui sa se indrepte spre crearea de continut nou. Dar una dintre cele mai mari greseli pe care le fac cei care se folosesc de SEO atunci cand creeaza continut, este sa o faca orbeste. Trebuie sa creezi continut cu un scop si sa poti justifica de ce exista fiecare text pe care il realizezi. Acest lucru inseamna ca trebuie sa-ti faci timp pentru a planifica cu atentie o strategie pentru crearea de continut nou.

Una dintre cele mai rapide modalitati prin care iti poti optimiza continutul, este de a efectua o analiza a lipsei de cuvinte cheie care te va ajuta sa vezi cuvintele cheie pentru care concurentii tai se clasifica, dar pe care tu nu esti vizibil. De acolo, poti crea continut in jurul acestor cuvinte cheie si subiecte pentru a umple golul.

3. Imbunatateste-ti CTR-ul organic folosind testarea PPC

CTR este folosit ca factor de clasare si este ceva pentru care ar trebui sa folosesti SEO. Dar sa descompunem elementele care pot afecta rata de clic a site-ului dvs. De obicei, acestea sunt:

  • Eticheta de titlu
  • Meta descriere

Cel putin, asupra acestora poti avea un control echitabil (tinand cont de faptul ca spatiul publicitar suplimentar, blocurile de imagine si alte elemente de acest fel pot duce la scaderea inregistrarilor organice si pot duce la un CTR mai mic). Dar de unde stii ce eticheta de titlu sau meta descriere va oferi cel mai mare CTR? Prin testare.

Desi ai putea face acest lucru pe o perioada mai lunga de timp, facand modificari si masurand rezultatele, ar putea intra in joc si alte variabile. Daca nu doresti sa astepti prea mult pentru rezultate, poti utiliza PPC pentru a testa aceste etichete de titlu si meta descrieri.

4. Foloseste-te de continut util

Google doreste sa claseze cel mai bun rezultat pentru orice cautare si de aceea este atat de important pentru tine sa te gandesti la optimizarea pentru subiecte, nu doar pentru cuvinte cheie individuale. Trebuie sa demonstrezi ca poti sustine continutul pentru anumite cuvinte cheie, pentru a te clasa in partea de sus a SERP-urilor pentru principalele cuvinte cheie.

Trebuie sa demonstrezi atat utilizatorilor, cat si motoarelor de cautare, ca esti un expert in domeniul tau. Cu toate acestea, este important sa ne amintim ca acest continut nu trebuie intotdeauna creat pe baza informatiilor din cercetarea cuvintelor cheie.

5. Utilizeaza link-uri interne pentru a ajuta rezultatele din pagina 2

Ai cuvinte cheie care se claseaza pe pagina 2 si care trebuie sa apara pe prima pagina a SERP-urilor? Adaugarea de link-uri interne care indica aceste pagini te poate ajuta sa realizezi acest lucru. Conectarea interna ajuta atat la PageRank (autoritate de legatura), cat si la semnalele de relevanta. Conectarea interna este o tehnica SEO masiva, dar care este prea putin utilizata din motive greu de inteles. Aceasta tehnica este adesea suficienta pentru a ajuta rezultatele de pe pagina 2 sa treaca pe pagina 1.

Related Posts