10-strategii-de-marketing-online

10 strategii de marketing online

O strategie puternica de marketing online te va ajuta sa iti cresti afacerea. Cele 10 strategii digitale pe care le vei vedea mai jos, s-au dovedit a fi eficiente in cresterea performantelor companiilor. Daca alegi sa le adopti, ai posibilitatea de a castiga mai multi clienti fideli pe site-ul tau.

1. Investeste in Web Design

Poate nu te-ai gandit la designul web ca fiind o strategie de marketing, dar acesta influenteaza cantitatea de timp pe care un utilizator o va petrece pe pagina ta. Site-ul tau este centrul tuturor eforturilor tale de marketing digital, astfel incat daca pagina ta nu este curata, usor de citit si interesanta, nu va mai conta cat timp si efort depui pentru elaborarea strategiei de marketing – vei pierde in continuare clienti. Daca nu ai abilitati de proiectare pentru a face asta singur, atunci merita sa angajezi pe cineva pentru a crea un site web modern, atragator si compatibil cu partea mobila.

2. Utilizeaza marketing si optimizare pentru motoarele de cautare

Marketingul si optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta afacerea ta sa apara in topul listei de rezultate ale motoarelor de cautare. Cu o strategie SEO puternica, site-ul companiei tale va fi asociat cu cuvintele cheie utilizate pentru a-ti gasi serviciile. Acest lucru creste sansele de a fi compania cu care o persoana alege sa lucreze dupa cautarea online.

3. Programe de afiliere si asociere

Cu un program de afiliere, persoanele care cred in compania ta pot sa-ti partajeze informatiile, ajutandu-te sa te dezvolti pe piata printr-o platforma bazata pe comisioane. Un program afiliat sau asociat nu are sens pentru fiecare afacere. Cu toate acestea, daca il folosesti, poti vedea rapid rezultate, fara a fi nevoie sa depui prea mult efort.

4. Angajeaza un consultant

Daca nu esti expert in marketing digital si internet, consulta pe cineva care este. Exista sute de consultanti de marketing care iti pot spune ce ar trebui sa schimbi pentru a avea succes. Pentru proprietarii de afaceri mici care trebuie sa se concentreze pe alte sisteme de afaceri, un consultant poate fi extrem de util.

5. Foloseste marketing prin e-mail

Nu este suficient doar sa trimiti e-mailuri. Va trebui sa iei in considerare diverse liste de e-mail care sa raspunda nevoilor specifice ale fiecarui individ si care pot prezenta o abordare personalizata a campaniilor tale. Arunca o privire asupra obiceiurilor de cumparare ale clientilor tai si foloseste aceste informatii pentru a-ti dezvolta strategia.

6. Foloseste inscrierea la newsletter

Un newsletter permite vizitatorilor sa se inscrie pe site pentru a primi informatii despre serviciile tale prin e-mail. Acest lucru iti permite sa te conectezi des cu potentialii clienti si clientii actuali.

7. Promovare prin articole

Lucreaza cu un profesionist in relatii publice pentru a-ti promova afacerea prin articole si stiri pe teme legate de ceea ce faci. Nu numai ca te va ajuta sa-ti faci brand-ul cunoscut, dar iti va introduce afacerea intr-o baza si mai larga de oameni.

8. Scrie comunicate de presa online

Cand utilizezi comunicate de presa online, transmiti informatii despre compania ta intr-un cadru formal. Acest lucru permite ziarelor, blogurilor sau altor surse media sa-ti preia informatiile si sa scrie postari despre compania ta, fara a fi nevoie sa faci eforturi pentru a te conecta cu foarte multe site-uri. Cei care apreciaza ceea ce scrii, vor prelua textul tau si te vor ajuta sa te promovezi usor si rapid.

9. Organizeaza concursuri si ofera cadouri

Oamenii adora concursurile si cadourile. Daca poti incuraja clientii sa te promoveze in schimbul unui cadou sau al unui serviciu gratuit, vei vedea ca iti vor creste vanzarile si baza de date. In plus, pentru a castiga cat mai multi clienti fideli, le poti oferi cadouri la anumite achizitii.

10. Creeaza un blog

Blogul ar trebui utilizat din mai multe motive, inclusiv pentru faptul ca-ti permite sa postezi constant noi cuvinte cheie si sa optimizezi site-ul pentru motoarele de cautare. Mai mult decat atat, blogul tau devine locul in care poti oferi sfaturi, partaja informatii si te poti conecta cu clientii. O relatie de durata incepe cu incredere, iar blogul tau este o modalitate excelenta de a face asta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *